miercuri, 5 ianuarie 2011

VIS







Mă legăn
pe culmea unui apus,
şi ochii mei obosiţi
mor de dor
să privească în sus,
dar inima e grea,
şi pleoapele lăsate
se-nchid iar ca să nască
lacrimi fierbinţi
şi sărate.

Şi-adorm
sub geana zorilor de zi,
când nu te mai văd,
când nu mă mai ştii,
purtată de-un vis
ce nu-l vreau fărâme -
e tot ce-a rămas
din mine ,din tine;
un simplu vis,
rămas din noi doi,
etern şi nestins,
sub ceru-înnorat
ce revarsă doar ploi.

Un comentariu:

  1. Si uite-asa,
    Sub geana zorilor de zi
    Vom suferii...
    Vom suferii
    Vom suferi nespus de mult
    Ca EL sau EA...
    S-au DUS...:(

    RăspundețiȘtergere

EXILATĂ

 De ne-iubire mi-s zilele incerte, și nopțile prea lungi, cu stelele inerte. De-atâta tăcere, timpan-mi pulsează doar de durere, și-n colțul...