marți, 2 ianuarie 2018

ÎŢI MULŢUMESC





Îţi mulţumesc pentru nefericire...
m-a vindecat rapid
de-a ta iubire;
îţi mulţumesc şi pentru durere -
m-ajută să rezist
când nimeni nu-mi răspunde
din marea de tăcere.

Îţi mulţumesc pentru trădări...
m-ajută să ţintesc
spre depărtări,
m-ajută să mă rup ,
azi, de trecut
şi să mă-ndrept , senină,
spre necunoscut.

Îţi mulţumesc pentru jigniri...
căci, datorită lor,
voi supravieţui şi-acestei despărţiri;
îţi mulţumesc
pentru "neţărmurita bunătate",
căci iarăşi m-a trezit
la crunta realitate;
m-a făcut să văd
şi dincolo de mască -
un foarte-abil trişor...
ascuns în viaţa noastră.

(20 nov. 2017)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EXILATĂ

 De ne-iubire mi-s zilele incerte, și nopțile prea lungi, cu stelele inerte. De-atâta tăcere, timpan-mi pulsează doar de durere, și-n colțul...