miercuri, 9 ianuarie 2013

VISÂND LA "CEL PROMIS"





Mă adâncesc ,din nou, în vis,
sperând să-l întâlnesc
pe "Cel Promis".
Din lumea onirică
aş vrea să îl desprind,
şi măcar pentr-o clipă
în braţe să-l cuprind,
şi pentru o secundă
să pot să îi şoptesc:
- Te tot aştept de-o viaţă,
... de-o viaţă te iubesc.

Mă prăbuşesc printre fantasme,
pe căi ciudate rătăcesc,
alerg prin vise şi coşmaruri,
tot încercând să îl găsesc.
Dar căutarea e în van,
 căci zorii ce se înfiripă,
sărută ochiul meu închis
trezindu-mă, iar, într-o clipă.

Şi mă găsesc iar prea departe
de "Cel Promis",
şi înc-o noapte
aştept s-apară-n calea mea,
să-l caut iar,
să-l pot visa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EXILATĂ

 De ne-iubire mi-s zilele incerte, și nopțile prea lungi, cu stelele inerte. De-atâta tăcere, timpan-mi pulsează doar de durere, și-n colțul...