duminică, 25 martie 2018

NOUL PROMETEU

Fotografia postată de Raluca-Ştefania Pîrvu.





Mă legăn, de-un timp,
pe-o margine de gând...
Tot stau în balans,
cu sufletu-n suspans,
şi viaţa câştigă avans,
doar eu stagnez...
mereu în aşteptare.

Tot pendulez între lumină şi umbre...
şi-aş vrea,
dar n-am unde m-ascunde,
de durerea
ce mă loveşte cu sete,
mă-mbată cu-absint,
şi-mi anină fire-argintii
în răzvrătitele-mi plete.

Am împietrit între timpuri...
mă mai trezeşte, din visare,
la răstimpuri,
doar câte-un fâlfâit de aripi...
şi nu ştiu de-i un înger,
sau doar un corb blestemat
ce priveşte la mine cum sânger.

Şi mi se pare că-s al doilea Prometeu...
înlănţuit şi cocoşat
sub cerul greu,
şi viaţa tot muşcă...
tot smulge bucăţi din mine,
dar carnea tot creşte la loc...
iar moartea chemată...nu vine.

(24 martie 2018)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EXILATĂ

 De ne-iubire mi-s zilele incerte, și nopțile prea lungi, cu stelele inerte. De-atâta tăcere, timpan-mi pulsează doar de durere, și-n colțul...