duminică, 25 martie 2018

LEAC PENTRU SICTIR

Fotografia postată de Raluca-Ştefania Pîrvu.





Nu mă trezi încă din vis...
mai vreau să dorm -
parcă, ţi-am zis.
Iubirea-i "fructul interzis",
dar somnul nu...
deci, vreau să dorm.

Spui că e 8?
Ei! Şi ce dacă!
Azi vreau să dorm...nederanjată.
Până şi cerul e posac...
nu mă trezi -
azi vreau să zac.
Vreau să plutesc în reverie,
fără dureri;
să uit că-s vie...
să uit de viaţă...şi de tot.
Azi o să dorm...
că vreau...şi pot.

Mi-e sufletul prea amorţit,
nici el nu se mai vrea trezit;
vrea un repaus prelungit...
îl înţeleg...e sictirit.
E sictirit de-atâtea rele,
dezamăgiri, şi zile grele,
cred c-ar vrea şi el o vacanţă,
căci a rămas fără speranţă.

Aşa că lâncezesc pe-o parte...
c-un ochi spre zi
cu-altul spre noapte.
Azi nu am niciun chef de viaţă,
dar nu am poftă nici de moarte...
Dar mi-a sărit, naibii, şi somnul...
mai bine, să deschid o carte.

(15 ian. 2018)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EXILATĂ

 De ne-iubire mi-s zilele incerte, și nopțile prea lungi, cu stelele inerte. De-atâta tăcere, timpan-mi pulsează doar de durere, și-n colțul...