duminică, 25 martie 2018

REPLIERE

Fotografia postată de Raluca-Ştefania Pîrvu.







În jocul iubirii m-am ars prea tare,
dar mă mulţumesc şi cu liniştea...
pe post de consolare,
departe de răutatea-ţi nebună,
care distruge totu-n drum, ca o furtună,
departe de veninu-ţi infernal,
pe care mi l-ai picurat, cu dărnicie,
în al vieţii pocal.
Eşti departe de-a fi bărbatul ideal.

Dorinţele mele sunt, azi, atât de puţine...
vreau să-mi petrec restul vieţii
cât mai departe de tine,
să-nvăţ uşor să uit, de timpul meu pierdut
în labirintul minciunilor tale;
vreau doar o gură de aer...
şi să-mi văd, mai departe, de cale;
iar gândul la "îngerii" mei
mă va ţine, neînfrântă,
mereu în picioare.

(20 ian. 2018)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EXILATĂ

 De ne-iubire mi-s zilele incerte, și nopțile prea lungi, cu stelele inerte. De-atâta tăcere, timpan-mi pulsează doar de durere, și-n colțul...