duminică, 19 februarie 2023

CHEAMĂ - MĂ...

 

Cheamă-mă, de vrei...

dacă-ți lipsesc ochii mei,

dacă ți-e setea nebună,

și doar trupul meu ți-e fântână.

Cheamă-mă, de vrei,

cu un gând, cu o șoaptă,

te voi găsi când nu crezi,

într-o geană de-amurg,

într-o noapte neașteptată.


Cheamă-mă, de vrei...

când tăcerea te doare,

când ecoul e mort,

când singurătatea-i prea mare,

voi fi eu răspunsul

tuturor rugilor tale - 

cu săruturi și-atingeri

îți voi face sufletul să cânte...

și să uite de vechile doine de jale.


Cheamă-mă, de vrei...

dacă ți-e gândul furtună,

ne-om mistui în văpăi,

ne vom stinge în ploi,

și împreună vom face

să fie iar vreme bună.


Cheamă-mă, de vrei...

n-o să aștepți în zadar,

la pieptul tău voi veni,

îndrăgostită, iar și iar,

de chemarea-ți purtată,

de dorul tău însetată...

ne vom topi de dorință,

la fel ca ultima dată.


Cheamă-mă...


(27 martie 2021)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EXILATĂ

 De ne-iubire mi-s zilele incerte, și nopțile prea lungi, cu stelele inerte. De-atâta tăcere, timpan-mi pulsează doar de durere, și-n colțul...