sâmbătă, 14 februarie 2015

NOSTALGII AUTUMNALE






Au ruginit frunzele pe ram

de când te-aştept s-apari la geam,
de când aştept să-mi baţi la uşă,
să-mi scuturi ochiul de cenuşă,
să-mi alungi norii din priviri,
să mă smulgi dintre amintiri.

S-au făcut norii cenuşii
de când te-aştept, şi nu mai vii,
de când visez la împlinire,
şi sunt flămândă de iubire,
şi-aş vrea alături să îmi fii
când nopţile îmi par pustii.

Valsează toamna prin grădini,
eu încă n-am prins rădăcini;
sunt doar o frunză călătoare
pe-acest pământ rătăcitoare -
prin anotimpuri pendulez,
mânată de-un dor,
animată de-un crez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EXILATĂ

 De ne-iubire mi-s zilele incerte, și nopțile prea lungi, cu stelele inerte. De-atâta tăcere, timpan-mi pulsează doar de durere, și-n colțul...