luni, 20 mai 2013

REÎNTOARCERE

                                                                                    Părinţilor şi fratelui meu, 
                                                                             cu adâncă recunoştinţă şi preţuire 
                                                                    pentru tot suportul oferit de-a lungul timpului. 
                                                                          "Vă iubesc şi vă port veşnic în ini ."



                         
       
Am obosit să rătăcesc 
prin case cu chipuri străine, 
printre măşti ce nu mă iubesc, 
şi cărora nu le pasă de mine. 

Am obosit să rătăcesc 
prin locuri străine. 

Am obosit să-nfrumuseţez totul, 
oameni, şi locuri, şi vorbe ce dor, 
am obosit să-mi caut norocul 
sub stele pribege ce mereu mor. 

Mi-e dor de pacea de-acasă, 
de vânt, şi soare, şi Dumnezeu, 
de cafeaua băută cu mama, 
de tata, de frate, de sufletul meu. 

Mi-e sete de dor şi iubire, 
de triluri de păsări, şi nori, 
mi-e dor să simt roua pe tălpile mele, 
mi-e dor de  poienile colindate în zori. 
                                                                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EXILATĂ

 De ne-iubire mi-s zilele incerte, și nopțile prea lungi, cu stelele inerte. De-atâta tăcere, timpan-mi pulsează doar de durere, și-n colțul...