joi, 2 iunie 2011

RĂZBUNARE




În lumea mea suntem
doar Dumnezeu şi cu mine
şi încă doi îngeri,
diferiţi la culoare,
ce se perindă
plutind,pe rând,
în jurul meu,
pe coridoare.
Doar tu rămâi departe,
mereu departe,
deşi te port în gânduri,
fără voia mea,
fie zi ,fie noapte.
Şi-mi legăn aripile frânte
când vor să zboare
şi mă dor -
sunt amintirea zilei negre
când mi le-ai frânt
mult prea uşor.
Şi-aştept să vină
 ziua în care
o să îmi iau şi eu revanşa
şi-o să-ţi plătesc
pentru trădare.
Şi-atunci, noule Iudă
vei fi iarăşi surprins
căci eu te voi primi
c-un alt obraz întins.
Şi-am să îţi spun, râzând:
- Loveşte sau sărută!
...mi-e totuna.
Am aripile frânte,
dar nu cunosc ranchiuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EXILATĂ

 De ne-iubire mi-s zilele incerte, și nopțile prea lungi, cu stelele inerte. De-atâta tăcere, timpan-mi pulsează doar de durere, și-n colțul...